Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania


Czy mogę anulować zamówienie? Jeżeli tak, to w jakim terminie?

Tak, można anulować zamówienie bez jakichkolwiek sankcji, dopóki towar, który jest dostępny na stanie nie zostanie wysłany lub w przypadku kiedy towar jest niedostępny - do momentu zamówienia go u dostawcy. Jeżeli produkt jest produkowany bezpośrednio na zamówienie klienta lub jest to produkt niekatalogowy, zamówienie można anulować do momentu złożenia przez nas zamówienia u dostawcy.

Jeśli chcesz anulować zamówienie, prosimy o jak najszybsze wysłanie wiadomości e-mail na adres info@happyendpl.pl.

Czy mogę zwrócić towar? Jeżeli tak, to w jakim terminie?

Produkty które nie były używane i nie zostały uszkodzone można zwrócić w terminie do 14 dni od daty zakupu. Zwrot towaru przysługuje zawsze osobom fizycznym (klienci bez numeru NIP), natomiast u klientów z numerem NIP, zwrot musi zostać przez nas najpierw zatwierdzony. Nie dotyczy to jednak produktów wykonanych na zamówienie, na miarę lub niekatalogowych. W przypadku zwrotu większej niż zwykle ilości produktów, będziemy daną sytuację rozpatrywać indywidualnie.

Jakie są korzyści płynące z rejestracji konta w naszym sklepie internetowym?

Po rejestracji konta możesz wprowadzać zmiany i zarządzać adresami do faktury, adresami dostawy oraz adresami oddziałów. Możesz zobaczyć historię swoich zamówień oraz pobrać potrzebne dokumenty. Otrzymasz dane kontaktowe do profesjonalnego doradcy i specjalisty ds. obsługi Klienta a także będziesz mógł przeglądać oraz pobrać nasz katalog w wersji elektronicznej lub zamówić go bezpłatnie w wersji papierowej na wybrany przez siebie adres.

Ponadto w strefie klienta możesz mieć wgląd do zamówień swoich współpracowników i ewentualnych rabatów.

Jak mogę zarejestrować konto?

Przejdź do strony Logowania i kliknij przycisk Zarejestrować się. Na stronie Rejestracja nowego klienta wypełnij pola w sekcji Podstawowe infromacje. W sekcji Dane firmy wprowadź numer NIP i REGON. Jeśli ktoś z Twojej firmy robił już u nas zakupy, automatycznie uzupełnimy pozostałe dane. Następnie wystarczy wypełnić Adres dostawy, kliknąć Zarejestruj się i gotowe.

Mogę zmienić dane mojej firmy po rejestracji konta?

Zaloguj się i przejdź do ustawień konta (kliknij pasek w prawym górnym rogu). Następnie przejdź do sekcji Dane firmy i adres dostawy i zmień informacje, które potrzebujesz.

Zapomniałem hasła. Jak je mam odzyskać?

Przejdź do strony Logowania i w sekcji Zapraszamy znowu kliknij opcję Zapomniałeś hasła?. Następnie wprowadź adres e-mail zarejestrowany na naszej witrynie i kliknij przycisk Wysłać. Za chwilę wyślemy Ci wiadomość e-mail z instrukcjami, jak zresetować hasło.

Jeśli nie otrzymasz wiadomości e-mail z instrukcjami, napisz do nas na adres info@happyendpl.pl.

Ile kosztuje transport?

Koszt transportu paczki standardowej wynosi 30,00 zł netto. W przypadku produktów ciężkich i ponadgabarytowych ustalamy koszt transportu indywidualnie, w zależności od podanej wagi, wymiarów i odległości do miejsca dostawy.

Czy mogę zapłacić kartą?

Tak. W takim przypadku jako metodę płatności należy wybrać Płatność online kartą płatniczą.

Czy produkt jest dostępny w magazynie?

Stany magazynowe są podane na naszych stronach internetowych u każdego produktu osobno. W przypadku pytań można wysłać zapytanie na adres e-mail info@happyendpl.pl lub zadzwonić na numer +48 668 022 155.

Czy do przesyłki jest dołączona faktura?

Nie, faktury wysyłamy w wersji elektronicznej na adres e-mail wskazany w zamówieniu.

Chcę złożyć reklamację. Jak mam postępować?

Skontaktuj się ze swoim profesjonalnym doradcą (przedstawicielem handlowym), opisz wadę produktu (najlepiej w wiadomości e-mail) i załącz zdjęcia oraz numer faktury i zamówienia. Jeżeli przedstawiciel handlowy stwierdzi, że konieczne jest osobiste omówienie reklamacji, umówi się z Tobą na spotkanie w celu udokumentowania problemu. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 30 dni od ich złożenia.

Czy można gdzieś obejrzeć lub odebrać towar?

Nie posiadamy sklepu stacjonarnego, więc nie jest to możliwe. Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na temat produktu, zadzwoń na numer +48 668 022 155 lub skontaktuj się z profesjonalnym doradcą (przedstawicielem handlowym).

Czy mogę się z kimś skonsultować odnośnie cech danego produktu?

Jeżeli współpracujesz już z naszym profesjonalnym doradcą (przedstawicielem handlowym), skontaktuj się z nim. W przeciwnym razie zadzwoń na numer +48 668 022 155.

Straciłem kontakt do mojego profesjonalnego doradcy. Gdzie mogę go ponownie dostać?

Zadzwoń do nas na numer +48 668 022 155 lub napisz e-mail na adres info@happyendpl.pl podamy Ci potrzebne informacje kontaktowe.

W przesyłce znajdują się inne produkty niż w zamówieniu lub czegoś brakuje. Jak powinienem postąpić?

Reklamację można złożyć w ciągu 24 godzin od otrzymania przesyłki. Jeżeli brakuje jakiegoś produktu, zadzwoń pod numer +48 668 022 155 lub skontaktuj się z profesjonalnym doradcą (przedstawicielem handlowym) lub pracownikiem obsługi klienta. Sprawdzą oni dokumenty i wyjaśnią wszelkie rozbieżności z magazynem.

Towar w przesyłce jest uszkodzony. Jak powinienem postąpić?

Jeżel po otrzymaniu przesyłki okaże się, że towar jest uszkodzony, należy sporządzić w obecności kuriera protokół szkody i przesłać jego kopię wraz ze zdjęciem uszkodzonego towaru na adres info@happyendpl.pl.

Jaki jest termin realizacji zamówienia na produkty, które są dostępne w magazynie?

Standardowy termin realizacji wynosi 3-4 dni robocze, jeżeli zamówienie otrzymamy do godziny 10:00.

Kontakt

  • HAPPY END PL Sp. z o.o.

    ul. 3 Maja 18
    43-400 Cieszyn


  • NIP PL6521680377
    Sąd Rejonowy w Katowicach VIII Wydział Gospodarczy KRS 0000280869

  • Tel: +48 668 022 155
    Czynne Po–Pt, 8–16

  • info@happyendpl.pl
    Napisz do nas! Odpowiemy w ciągu 24h.