Tak, można anulować zamówienie bez jakichkolwiek sankcji, dopóki towar, który jest dostępny na stanie nie zostanie wysłany lub w przypadku kiedy towar jest niedostępny - do momentu zamówienia go u dostawcy. Jeżeli produkt jest produkowany bezpośrednio na zamówienie klienta lub jest to produkt niekatalogowy, zamówienie można anulować do momentu złożenia przez nas zamówienia u dostawcy.
Jeśli chcesz anulować zamówienie, prosimy o jak najszybsze wysłanie wiadomości e-mail na adres info@happyendpl.pl.
Produkty które nie były używane i nie zostały uszkodzone można zwrócić w terminie do 14 dni od daty zakupu. Zwrot towaru przysługuje zawsze osobom fizycznym (klienci bez numeru NIP), natomiast u klientów z numerem NIP, zwrot musi zostać przez nas najpierw zatwierdzony. Nie dotyczy to jednak produktów wykonanych na zamówienie, na miarę lub niekatalogowych. W przypadku zwrotu większej niż zwykle ilości produktów, będziemy daną sytuację rozpatrywać indywidualnie.
Po rejestracji konta możesz wprowadzać zmiany i zarządzać adresami do faktury, adresami dostawy oraz adresami oddziałów. Możesz zobaczyć historię swoich zamówień oraz pobrać potrzebne dokumenty. Otrzymasz dane kontaktowe do profesjonalnego doradcy i specjalisty ds. obsługi Klienta a także będziesz mógł przeglądać oraz pobrać nasz katalog w wersji elektronicznej lub zamówić go bezpłatnie w wersji papierowej na wybrany przez siebie adres.
Ponadto w strefie klienta możesz mieć wgląd do zamówień swoich współpracowników i ewentualnych rabatów.
Przejdź do strony Logowania i kliknij przycisk Zarejestrować się. Na stronie Rejestracja nowego klienta wypełnij pola w sekcji Podstawowe infromacje. W sekcji Dane firmy wprowadź numer NIP i REGON. Jeśli ktoś z Twojej firmy robił już u nas zakupy, automatycznie uzupełnimy pozostałe dane. Następnie wystarczy wypełnić Adres dostawy, kliknąć Zarejestruj się i gotowe.
Zaloguj się i przejdź do ustawień konta (kliknij pasek w prawym górnym rogu). Następnie przejdź do sekcji Dane firmy i adres dostawy i zmień informacje, które potrzebujesz.
Przejdź do strony Logowania i w sekcji Zapraszamy znowu kliknij opcję Zapomniałeś hasła?. Następnie wprowadź adres e-mail zarejestrowany na naszej witrynie i kliknij przycisk Wysłać. Za chwilę wyślemy Ci wiadomość e-mail z instrukcjami, jak zresetować hasło.
Jeśli nie otrzymasz wiadomości e-mail z instrukcjami, napisz do nas na adres info@happyendpl.pl.
Koszt transportu paczki standardowej wynosi 30,00 zł netto. W przypadku produktów ciężkich i ponadgabarytowych ustalamy koszt transportu indywidualnie, w zależności od podanej wagi, wymiarów i odległości do miejsca dostawy.
Tak. W takim przypadku jako metodę płatności należy wybrać Płatność online kartą płatniczą.
Stany magazynowe są podane na naszych stronach internetowych u każdego produktu osobno. W przypadku pytań można wysłać zapytanie na adres e-mail info@happyendpl.pl lub zadzwonić na numer +48 668 022 155.
Nie, faktury wysyłamy w wersji elektronicznej na adres e-mail wskazany w zamówieniu.
Skontaktuj się ze swoim profesjonalnym doradcą (przedstawicielem handlowym), opisz wadę produktu (najlepiej w wiadomości e-mail) i załącz zdjęcia oraz numer faktury i zamówienia. Jeżeli przedstawiciel handlowy stwierdzi, że konieczne jest osobiste omówienie reklamacji, umówi się z Tobą na spotkanie w celu udokumentowania problemu. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 30 dni od ich złożenia.
Nie posiadamy sklepu stacjonarnego, więc nie jest to możliwe. Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na temat produktu, zadzwoń na numer +48 668 022 155 lub skontaktuj się z profesjonalnym doradcą (przedstawicielem handlowym).
Jeżeli współpracujesz już z naszym profesjonalnym doradcą (przedstawicielem handlowym), skontaktuj się z nim. W przeciwnym razie zadzwoń na numer +48 668 022 155.
Zadzwoń do nas na numer +48 668 022 155 lub napisz e-mail na adres info@happyendpl.pl podamy Ci potrzebne informacje kontaktowe.
Reklamację można złożyć w ciągu 24 godzin od otrzymania przesyłki. Jeżeli brakuje jakiegoś produktu, zadzwoń pod numer +48 668 022 155 lub skontaktuj się z profesjonalnym doradcą (przedstawicielem handlowym) lub pracownikiem obsługi klienta. Sprawdzą oni dokumenty i wyjaśnią wszelkie rozbieżności z magazynem.
Jeżel po otrzymaniu przesyłki okaże się, że towar jest uszkodzony, należy sporządzić w obecności kuriera protokół szkody i przesłać jego kopię wraz ze zdjęciem uszkodzonego towaru na adres info@happyendpl.pl.
Standardowy termin realizacji wynosi 3-4 dni robocze, jeżeli zamówienie otrzymamy do godziny 10:00.
ul. 3 Maja 18 43-400 Cieszyn