Opcje transportu
Abyś miał jak najmniej kłopotów z transportem wybieramy za Ciebie konkretnego przewoźnika. Decyduje o tym głównie rodzaj przesyłki (paleta/paczka).

Ty kupujesz, a o resztę zadbamy My.
✔ DOSTAWA DO 3 DNI: Jeżeli zamówisz towar, który jest dostępny na magazynie i wyślesz do nas Twoje zamówienie do godz. 10:00, zrobimy wszystko co w naszej mocy abyś otrzymał towar do 3 dni roboczych. Jeżeli zamówienie musi zostać wysłane na palecie, to termin dostawy wynosi 4 dni robocze.
✔ UTRZYMUJEMY STAŁY KOSZT TRANSPORTU NAWET DLA DUŻYCH PRZESYŁEK: Nawet jeśli kupisz towar w niestandardowych rozmiarach lub o dużej wadze koszt transportu będzie zawsze taki sam. Za transport zapłacisz zawsze 30,00 zł.
✔ WYBIERZEMY ZA CIEBIE NAJWYGODNIEJSZY SPOSÓB TRANSPORTU
Podejrzewasz uszkodzenie przesyłki w momencie jej otrzymania?
W przypadku podejrzenia uszkodzenia opakowania lub zawartości przesyłki masz prawo do spisania protokołu przewoźnika lub w obecności kierowcy rozpakować i sprawdzić przesyłkę. Jeśli odmówisz przyjęcia przesyłki z powodu uszkodzenia, zanotuj przyczynę swojej decyzji w raporcie dostawy i poinformuj nas o tym pod numerem 668 022 155.
Potrzebujesz złożyć reklamację?
Wypełnij online formularz reklamacji Reklamacja/Zwrot towaru w zakładce Kontakty.
Sposoby płatności
Sposób płatności możesz wybrać według swoich potrzeb.

Wybierz sposób płatności, który najbardziej Ci odpowiada.
✔ FAKTURA Z TERMINEM PŁATNOŚCI 14 DNI: Towar zostanie do Państwa wysłany po złożeniu zamówienia. Zapłata za towar nastąpi na podstawie wystawionej faktury. Jeśli kupujesz u nas po raz, pierwszy płatność przelewem na termin musi zostać przez nas zaakceptowana. Zatwierdzamy taki sposób płatności lub ustalimy inną formę.
✔ FAKTURA ZALICZKOWA: Otrzymasz od nas fakturę proforma, a towar zostanie wysłany jak tylko otrzymamy Twoją płatność.
✔ PŁATNOŚĆ ONLINE KARTĄ PŁATNICZĄ: Bezpieczna płatność online kartą za pośrednictwem bramki GoPay.

Chcesz wiedzieć więcej o procesie składania zamówień?
Przejdź do Jak kupować lub zadzwoń 668 022 155.