Chcemy, abyś miał jak najmniej kłopotów z transportem, dlatego wybieramy za Ciebie konkretnego przewoźnika. Decyduje o tym głównie rodzaj przesyłki (paleta/paczka).
Koszt transportu paczki standardowej wynosi 30,00 zł netto. W przypadku produktów ciężkich i ponadgabarytowych ustalamy koszt transportu indywidualnie, w zależności od podanej wagi, wymiarów i odległości do miejsca dostawy.
Ty kupujesz, a o resztę zadbamy My.
✔ WYBIERZEMY ZA CIEBIE NAJWYGODNIEJSZY SPOSÓB TRANSPORTU
✔ DOSTAWA DO 3 DNI: Jeżeli zamówisz towar, który jest dostępny na magazynie i wyślesz do nas Twoje zamówienie do godz. 10:00, zrobimy wszystko co w naszej mocy abyś otrzymał towar do 3 dni roboczych. Jeżeli zamówienie musi zostać wysłane na palecie, to termin dostawy wynosi 4 dni robocze.
Podejrzewasz uszkodzenie przesyłki w momencie jej otrzymania?
W przypadku podejrzenia uszkodzenia opakowania lub zawartości przesyłki masz prawo do spisania protokołu przewoźnika lub w obecności kierowcy rozpakować i sprawdzić przesyłkę. Jeśli odmówisz przyjęcia przesyłki z powodu uszkodzenia, zanotuj przyczynę swojej decyzji w raporcie dostawy i poinformuj nas o tym pod numerem 668 022 155.
Potrzebujesz złożyć reklamację?
Wypełnij online formularz reklamacji Reklamacja/Zwrot towaru w zakładce Kontakty.
Sposób płatności możesz wybrać według swoich potrzeb.
Wybierz sposób płatności, który najbardziej Ci odpowiada.
✔ FAKTURA Z TERMINEM PŁATNOŚCI 14 DNI: Towar zostanie do Państwa wysłany po złożeniu zamówienia. Zapłata za towar nastąpi na podstawie wystawionej faktury. Jeśli kupujesz u nas po raz, pierwszy płatność przelewem na termin musi zostać przez nas zaakceptowana. Zatwierdzamy taki sposób płatności lub ustalimy inną formę.
✔ FAKTURA ZALICZKOWA: Otrzymasz od nas fakturę proforma, a towar zostanie wysłany jak tylko otrzymamy Twoją płatność.
✔ PŁATNOŚĆ ONLINE KARTĄ PŁATNICZĄ: Bezpieczna płatność online kartą za pośrednictwem bramki GoPay.
Chcesz wiedzieć więcej o procesie składania zamówień?
Przejdź do Jak kupować lub zadzwoń 668 022 155.