
Mamy dla Ciebie kilka wskazówek, jak szybko i z gracją przejść przez cały proces zakupu: od wyboru produktu po zamówienie, płatność i ostateczny odbiór.
JAK ZNALEŹĆ KONKRETNY PRODUKT
Jeśli wiesz, co chcesz kupić, w naszym e-shopie skorzystaj z funkcji wyszukiwania. W oknie wyszukiwarki wpisz nazwę produktu lub jego kod i jesteś u celu.
Jeśli nie jesteś pewien swojego wyboru, wybierz odpowiednią kategorię produktu lub podkategorię produktów, aż dotrzesz do określonych pozycji. Każdy produkt zawiera zdjęcie i opis, abyś mógł uzyskać wszystkie dostępne informacje na temat jego przeznaczenia i właściwości. Robimy wszystko, abyś podczas wyboru produktu nie musiał błądzić.
Czy mimo tego trudno Ci wybrać odpowiedni produkt? Czy wahasz się pomiędzy kilkoma ulubionymi? Możesz zwrócić się do naszego zespołu konsultantów. Skorzystaj kontaktu telefonicznego 668 022 155 lub e-maila info@happyendpl.pl. Jeśli znasz swojego doradcę handlowego, skontaktuj się z nim bezpośrednio.
PROCEDURA ZAMÓWIEŃ
- Umieść wybrany produkt w koszyku za pomocą odpowiedniego przycisku. Możesz także kontynuować zakup lub kliknąć symbol Koszyka w prawym górnym rogu strony.
- W koszyku zobaczysz w jednym miejscu wszystkie pozycje, które w nim umieściłeś – dokładną nazwę produktu, dostępność, liczbę sztuk (możesz ją dowolnie zmieniać) oraz cenę bez VAT i z VAT. Podawane są tutaj także wszystkie aktualne promocje firmy HAPPY END, z których możesz skorzystać.
- Swój dotychczasowy zakup zobaczysz za każdym razem, gdy klikniesz symbol koszyka w prawym górnym rogu strony.
- Aby sfinalizować zamówienie, na karcie nr 2 wybierz Metodę dostawy i płatności, które najbardziej Ci odpowiadają. Na tym etapie zamówienia możesz na dole karty we właściwym wierszu wprowadzić kod kuponu rabatowego HAPPY END.
- Aby pomyślnie zakończyć zamówienie wypełnij dane dotyczące dostawy. Na karcie nr 3 możesz również zaznaczyć opcję Podziel zamówienie. Będziemy wówczas wiedzieć, że mamy wysłać pozycje dostępne w magazynie. Brakujące pozycje wyślemy, gdy tylko będą dostępne.
- Po prawej stronie ekranu w polu Podsumowanie zamówienia możesz ponownie sprawdzić swój zakup i upewnić się, że wszystkie informacje są prawidłowe. W ten sposób upewnisz się, że niczego nie zapomniałeś.
CO SIĘ DZIEJE PO ZAMÓWIENIU: REJESTRACJA I JEJ KORZYŚCI
Jeśli w naszym e-shopie kupujesz jednorazowo, nie musisz się rejestrować. Wypełnij wszystkie informacje niezbędne do tego, aby bezproblemowo jednorazowo dostarczyć Ci wybrany towar.
Jeśli chcesz do nas wracać, zalecamy rejestrację. Zaoszczędzi Ci to mnóstwo czasu w przyszłości. Zaloguj się w prawym górnym rogu ekranu i postępuj zgodnie z instrukcjami. Jeśli jesteś już zarejestrowany w naszym e- shopie, zaloguj się w tym samym miejscu przy użyciu e-maila kontaktowego i wprowadzając hasło. Następnie upewnij się, że wszystkie dane kontaktowe są aktualne. Przed zakończeniem zamówienia należy zaakceptować Ogólne warunki handlowe. Klikając przycisk Zakończ zamówienie, dałeś zajęcie naszemu działowi Obsługa klienta. Najpierw na swój e-mail zwrotnie otrzymasz automatyczne potwierdzenie zamówienia. Następnie jeden z konsultantów działu Obsługi klienta prześle Ci potwierdzenie na ten sam adres e-mail. Zostanie w nim podana data dostawy, metoda płatności i inne niezbędne informacje. Teraz pozostaje już tylko czekać. Robimy wszystko, co możliwe, aby Twoje oczekiwanie było jak najkrótsze.
MODYFIKACJE DOZWOLONE
Jeśli chcesz zmienić, wycofać lub w całości anulować swoje zamówienie, skontaktuj się z nami pod numerem 668 022 155.
Odbierając przesyłkę, sprawdź czy opakowanie jest nie uszkodzone. W przypadku podejrzenia uszkodzenia opakowania lub zawartości przesyłki masz prawo do zapisania tego w protokole dostawy przewoźnika lub w obecności kierowcy rozpakować i sprawdzić przesyłkę.
Jeśli z powodów uszkodzenia odmówisz przyjęcia przesyłki, zanotuj przyczynę swojej decyzji na protokole dostawy i powiadom nas o tym pod numerem 668 022 155.
Zasadniczo nie unikamy problemów. Są po to, aby je rozwiązać, więc zajmiemy się Twoją reklamacją.