Mamy dla Ciebie kilka wskazówek, jak szybko i z gracją przejść przez cały proces zakupu: od wyboru produktu po zamówienie, płatność i ostateczny odbiór.
Jeśli wiesz, co chcesz kupić, w naszym e-shopie skorzystaj z funkcji wyszukiwania. W oknie wyszukiwarki wpisz nazwę produktu lub jego kod i jesteś u celu.
Jeśli nie jesteś pewien swojego wyboru, wybierz odpowiednią kategorię produktu lub podkategorię produktów, aż dotrzesz do określonych pozycji. Każdy produkt zawiera zdjęcie i opis, abyś mógł uzyskać wszystkie dostępne informacje na temat jego przeznaczenia i właściwości. Robimy wszystko, abyś podczas wyboru produktu nie musiał błądzić.
Czy mimo tego trudno Ci wybrać odpowiedni produkt? Czy wahasz się pomiędzy kilkoma ulubionymi? Możesz zwrócić się do naszego zespołu konsultantów. Skorzystaj kontaktu telefonicznego 668 022 155 lub e-maila info@happyendpl.pl. Jeśli znasz swojego doradcę handlowego, skontaktuj się z nim bezpośrednio.
Jeśli w naszym e-shopie kupujesz jednorazowo, nie musisz się rejestrować. Wypełnij wszystkie informacje niezbędne do tego, aby bezproblemowo jednorazowo dostarczyć Ci wybrany towar.
Jeśli chcesz do nas wracać, zalecamy rejestrację. Zaoszczędzi Ci to mnóstwo czasu w przyszłości. Zaloguj się w prawym górnym rogu ekranu i postępuj zgodnie z instrukcjami. Jeśli jesteś już zarejestrowany w naszym e-shopie, zaloguj się w tym samym miejscu przy użyciu e-maila kontaktowego i wprowadzając hasło. Następnie upewnij się, że wszystkie dane kontaktowe są aktualne.
Jeśli chcesz zmienić, wycofać lub w całości anulować swoje zamówienie, skontaktuj się z nami pod numerem 668 022 155.
Odbierając przesyłkę, sprawdź czy opakowanie jest nie uszkodzone. W przypadku podejrzenia uszkodzenia opakowania lub zawartości przesyłki masz prawo do zapisania tego w protokole dostawy przewoźnika lub w obecności kierowcy rozpakować i sprawdzić przesyłkę.
Jeśli z powodów uszkodzenia odmówisz przyjęcia przesyłki, zanotuj przyczynę swojej decyzji na protokole dostawy i powiadom nas o tym pod numerem 668 022 155.
Zasadniczo nie unikamy problemów. Są po to, aby je rozwiązać, więc zajmiemy się Twoją reklamacją.